Un ( cuac, cuac) i hem mirat ...
Ha trencat l'ou un ànec!!
TENIM QUE ANAR AMB MOLTA CURA…
POSEM L’ ÀNEC EN UNA CUNETA PER VEURE COM ÉS.
LAURA EL MOSTRA ALS COMPANYS
TENIM QUE ANAR AMB MOLTA CURA…
POSEM L’ ÀNEC EN UNA CUNETA PER VEURE COM ÉS.
LAURA EL MOSTRA ALS COMPANYS
Després d’ observar-lo, voten el nom que volen posar-li.
El nom més votat: "RAYO"
Després el dibuixen.
EL PRIMER DIA DE “RAYO”: JA VOL MENJAR
Quan tornem del pati, observem un altre ou que pareix que estiga trencant-se.
És un altre ànec que ja vol sortir.
L´agafe un moment amb molta cura i els xiquets escolten com va picant l’ou i fa : cuac, cuac…molt fluixet. Si estem tots callats el podem escoltar.
És un altre ànec que ja vol sortir.
L´agafe un moment amb molta cura i els xiquets escolten com va picant l’ou i fa : cuac, cuac…molt fluixet. Si estem tots callats el podem escoltar.
L’ÀNEC JA ESTÀ PICANT L’OU
Per la vesprada ¼ d’hora abans d’ anar a casa,
Han vingut els pares de Laura: han portat palla, també han preparat la casa pels ànecs.
Han vingut els pares de Laura: han portat palla, també han preparat la casa pels ànecs.
Han tocat la palla i després l’ hem posada a la caixa.
També han portat menjar: dacsa picada per l’ ànec.
Hem posat un recipient amb aigua.
Hem posat un recipient amb aigua.
TAMBÉ HAN POSAT UNA BOMBETA PER A QUE TINGA LA TEMPERATURA ADEQUADA
DEMÀ, POT SER, TINDREM MÉS ÀNECS A L'AULA.
DEMÀ, POT SER, TINDREM MÉS ÀNECS A L'AULA.
GRÀCIES:ALS PARES DE LAURA PER AQUESTA EXPERIÈNCIA.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada