dissabte, 12 de març del 2011

SOMNIS D'INFANT


HE COPIAT AQUESTA RESENYA QUE ENS HA OFERIT
IDEES MAGISTRALS

Com diu la Diana al seu bloc això és un gran descobriment! Gràcies a que aquest artista es va molestar en enviar un mail a diverses escoles de Catalunya em pogut saber d'ell:

Hola, el meu nom és Tomàs González, tinc 47 anys, sóc de Banyoles i en el meu temps lliure em dedico a composar.
El motiu d'aquest missatge és perque tinc unes cançons infantils que m'agradaria compartir amb totes les escoles d'arreu de Catalunya.
És per aixó que us envio una cançó que porta per títol "Somnis d'infant", i que parla del somni d'uns nens a qui els hi agradaria viure en un món on tothom pogués viure en Pau.
Dir-vos també, que si voleu us puc enviar més cançons amb altres temes com: el reciclatge, l'amistat...
El meu e-mail és: estricadors@terra.es
Espero que us agradi
Att: Tomàs.

Al sentir la cançó, em va agradar tant que li vaig preguntar si li agradaria que publicara el seu treball en aquest bloc. Així que, al igual que "El Rincón Educativo", jo també us el recomane. És una manera de trencar en les típiques cançons infantils que tots coneixem i treballem.