dissabte, 12 de març del 2011

NO SE LO DIGAS A MAMÁ


Llibre entranyable en el que els autors, àvies i avis educadors, alguns d'ells encara
en actiu, relaten quin és la seva vivència en el seu nou paper familiar.
“I és que aquest voler d'àvia és un voler senzill, que ve sense demanar-nos permís i
se'ns instal·la endins”, “Sense saber-ho, els meus néts m'han reptat a fer allò del
que ja em sentia incapaç”, “Aquella visió de la meva filla ja mare em va semblar la
representació més eloqüent i indiscutible de la bellesa humana”...
Aquestes i altres frases mostren com els seus autors viuen i gaudeixen del seu nou paper d'avis
amb multitud de significats, vivències i emocions: deixar de ser mestre i
convertir-se en avi, ser mestre i avi alhora, oblidar la docència i bolcar-se
plenament a gaudir dels nets...
Tots ells experimenten aquests papers, junts i per separat, perquè en la funció d'àvies
i avis, com en la vida mateixa: “Cadascú pensa i lliura el que sap, la qual cosa
té i el que és”.
Editorial: Graó (Barcelona)
Sèrie: Família / Comunitat educativa
Col·lecció: Micro-Macro Referencies
Nivell: General
Pàgines: 167
Edició: 1ª octubre 2010-10-27
*ISBN: 978-84-7827-972-2

1 comentari:

vidademonstruo ha dit...

Ayer justamente me acordé de ti y de tu blog, fui a hacer una sustitución y vi encima de la mesa de secretaria de la escuela infantil Aire Libre este libro...

;)